HubSpot süti banner

GDPR-kompatibilis adatvédelem a Hozzájáruláskezelővel

A Contentmanager segítségével HubSpot webhelyét GDPR-kompatibilissé teszi:

  • Könnyen integrálható
  • GDPR és ePrivacy kompatibilis
  • Hivatalos IAB TCF v2 CMP
  • Minden hirdetésszerverrel kompatibilis (beleértve a GAM-ot/AdSense-t is)
  • Teljesen testreszabható az Ön dizájnjához
  • integrált cookie-robot
  • Megjelenítés több mint 30 nyelven
Cookie Banner

Jogilag megfelelő marketing a Hubspottal

HubSpot cookie-k és GDPR

A HubSpot egy marketingszoftver-cég, amelynek székhelye Bostonban, MA. A céget 1999 – ben alapították , és azóta a marketingautomatizálás globális vezetőjévé nőtte ki magát . 2015-ben a HubSpot éves bevétele több mint 1 milliárd dollár, és világszerte több mint 50 000 ügyfele volt.

A marketing platform segít a cégeknek jobb kapcsolatokat kiépíteni ügyfeleikkel. Értékesítési, marketing-, ügyfélszolgálati és támogató csapateszközöket biztosít az ismétlődő feladatok automatizálásához, a teljesítmény nyomon követéséhez és személyre szabott élmények létrehozásához. A cég termékei a következők:

  • Marketingautomatizálás : Marketingeszközök készlete, amely segíti a vállalkozásokat a marketingkampányok minden aspektusának kezelésében. Ezeket az eszközöket úgy tervezték, hogy megkönnyítsék a marketingesek életét azáltal, hogy számos kézi folyamatot automatizálnak, így nagyobb értékű munkára tudnak koncentrálni.
  • CRM (Customer Relationship Management): A potenciális ügyfelek, potenciális ügyfelek, ügyfelek és egyéb fontos üzleti információk nyomon követésére szolgáló eszköz. Ez magában foglalja a lead pontozást, a táplálást, a szegmentálást és az elemzést.
  • Salesforce integráció : A HubSpot CRM és a Salesforce közötti integráció, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy névjegyeket importáljanak egyik rendszerből a másikba.
  • Tartalomstratégia : Eszköz, amely segít megtervezni, ütemezni és közzétenni a tartalmat több csatornán.

A HubSpot több ezer vállalkozás növekedését segítette azáltal, hogy nagyon jó marketingszoftvert biztosított számukra. De hogyan kezeli az eszköz a személyes adatokat?

Már több mint 25 000 webhelynek segítettünk a GDPR, a TTDSG és az elektronikus hírközlési adatvédelem követelményeinek való megfelelésben

Ügyfeleink között megtalálhatók a világ legnagyobb weboldalai és legismertebb márkái.

… és még sok más.

Hubspot és személyes adatok

  • Gyűjt a HubSpot személyes adatokat?

    A HubSpot információkat gyűjt a felhasználóitól, beleértve az e-mail címeket, telefonszámokat, neveket, beosztásokat, cégneveket és IP-címeket. Ezeket az információkat arra használja fel, hogy célzott e-maileket és szöveges üzeneteket küldjön, valamint célzott hirdetéseket küldjön el a webhelyén. A vállalat a felhasználói adatokat harmadik felekkel is megosztja , beleértve a Facebookot , a Twittert , a Google-t és a LinkedIn-t.

  • Az eszköz cookie-kat használ a látogatók követésére a webhelyeken. Ha az ügyfelek le szeretnék tiltani a HubSpot cookie-kat, kérjük, olvassa el a Hubspot adatvédelmi szabályzatát további információkért. Felhívjuk figyelmét, hogy a webhely egyes részei nem működnek megfelelően, ha a látogatók kikapcsolják az összes HubSpot cookie-t.

  • Mit mond az adatvédelmi szabályzat a HubSpot cookie-król?

    A HubSpot sütiket két célra használják:

    1. a weboldal funkcionalitásának biztosítására
    2. elemezni , hogyan használják a látogatók a webhelyet
  • A vállalat számos eszközt fejlesztett ki, hogy segítse felhasználóit a különböző forrásokból származó konverziók nyomon követésében. Ide tartozik például a Google Analytics , amely lehetővé teszi annak megtekintését, hogy az emberek mely oldalakat keresik fel, és hogy konvertálnak-e. Ezután ezen információk alapján jelentéseket készíthet.

Ki szabályozza a személyes adatok kezelését?

A 2016-ban elfogadott Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) nagyobb szabályozást biztosít az egyének számára személyes adataik kezelésének módjában. Ez a szabályozás minden EU-tagországra és EU-n kívüli országra vonatkozik, amely árukat és szolgáltatásokat nyújt az Európai Unió állampolgárainak. A GDPR azt is előírja, hogy a szervezetek értesítsék a felhasználókat az adatvédelmi szabályzatukban bekövetkezett változásokról.

Az új törvény messzemenő következményekkel jár a vállalatok számára. Eszerint a cégeknek adatvédelmi felelőst kell kijelölniük, akinek 72 órán belül jelentenie kell a jogszabálysértéseket. A szabályokat megsértő vállalatokat 20 millió eurós vagy az éves globális forgalom 4%-ának megfelelő pénzbírsággal sújtják, attól függően, hogy melyik a nagyobb.

CMP Consent Management

Jogi helyzet a GDPR-ral kapcsolatban

Mit mond a GDPR a cookie-król?

A 2018. május 25-én hatályba lépett Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) megköveteli, hogy minden uniós polgártól adatokat gyűjtő vállalat átlátható legyen azzal kapcsolatban, hogy mit kezd ezekkel az információkkal. A szervezeteknek egyértelmű utasításokat kell adniuk arra vonatkozóan is, hogy a felhasználók hogyan törölhetik az összegyűjtött személyes adatokat. Ez magában foglalja a sütiket is. A cookie-k kis szöveges fájlok, amelyek bizonyos webhelyek meglátogatásakor kerülnek az Ön számítógépére.

Lehetővé teszik a webhely számára, hogy felismerje eszközét. A cookie-k az Ön preferenciái, például a nyelvi beállítások, a bevásárlókosár tartalma és más hasonló információk tárolására szolgálnak. A weboldalak megfelelő működéséhez azonban bizonyos cookie-k szükségesek, pl. B. azok, amelyek segítenek azonosítani fiókját, elmenteni bejelentkezési adatait és nyomon követni böngészési tevékenységét.

A GDPR további kötelezettségeket ró a szervezetekre az ügyféladatok biztonságával kapcsolatban. A fent vázolt általános követelményeken túlmenően a szervezeteknek megfelelő technikai intézkedéseket kell hozniuk az ügyfelek adatainak a véletlen elvesztéstől vagy jogosulatlan hozzáféréstől, megváltoztatástól vagy nyilvánosságra hozataltól való védelme érdekében . Ezen túlmenően a szervezeteknek ésszerű intézkedéseket kell tenniük annak biztosítására, hogy alkalmazottaik az adatokat csak engedélyezett célokra használják fel.

Például, ha egy üzleti folyamat során érzékeny adatokat küldenek ki az EGT-n kívülre, a vállalatnak gondoskodnia kell arról, hogy a címzett ugyanazon adatvédelmi törvényeknek megfeleljen, mint maga a szervezet. Ez azt jelenti: Ha a HubSpotot használja, akkor Önnek, mint vállalatnak, kötelezettsége van.

HubSpot és GDPR

Annak érdekében, hogy a HubSpot GDPR-kompatibilis legyen, a vállalat kifejlesztette szoftverének új verzióját, amely számos olyan funkciót tartalmaz, amelyek biztosítják a szabályozásnak való megfelelést. Ezek a következők:

  • Egy új adatvédelmi oldal, ahol a felhasználók minden lényeges információt megtalálnak arról, hogy a HubSpot hogyan kezeli a személyes adatokat. Ez magában foglalja, hogy a vállalat milyen adatokat gyűjt, miért dolgozza fel azokat, mennyi ideig őrzi meg, kiadja-e azokat harmadik félnek, és hogyan védi azokat.
  • Egy új HubSpot Cookie -figyelmeztetés, amely tájékoztatást nyújt a felhasználóknak arról, hogy a HubSpot hogyan használja a cookie-kat és hogyan tilthatja le őket.
  • A frissített adatvédelmi szabályzatra mutató hivatkozás mostantól minden oldal alján látható.
  • Az elemzéshez használt HubSpot cookie-kat csak 30 napig tároljuk.

A legtöbb amerikai szoftvercéggel ellentétben a HubSpot évek óta erős elkötelezettséget mutat az európai ügyfelek iránt. Ennek megfelelően a cég nagy jelentőséget tulajdonít az olyan uniós előírásoknak való megfelelésnek, mint a GDPR (General Data Protection Regulation). A Hubspotot az EU 29. cikk szerinti munkacsoportja tanúsította a Privacy Shield Framework keretében, hogy megvédje azokat az egyéneket, akiknek személyes adatait tárolja.

HubSpot sütik

A HubSpot cookie-kat a látogatók viselkedésének nyomon követésére és szolgáltatásainak javítására használják. Ez magában foglalja a személyes adatok, például e-mail-címek, IP-címek és böngészőtípusok tárolását. A munkamenet-azonosítókat is tárolja, így a felhasználóknak nem kell minden alkalommal bejelentkezniük, amikor felkeresik az oldalt. A felhasználók bármikor leiratkozhatnak a nyomon követésről az adatvédelmi beállításaikon keresztül. Üzemeltetőként Ön felelős azért, hogy a HubSpotot a GDPR-nak megfelelően használja. Ezért elengedhetetlen, hogy a látogatói számára egyértelmű cookie-információkat jelenítsen meg, és a személyes adatok feldolgozásához hozzájárulást kérjen.

Mobile Consent Solution für höhere Akzeptanzraten

HubSpot süti banner

Az új szabályozásnak való megfelelés érdekében a HubSpot cookie-bannert vezetett be, amely tájékoztatja a felhasználókat a személyes adatok gyűjtéséről és a GDPR szerinti jogaikról.

Ez magában foglalja a tájékoztatáshoz, a helyesbítéshez, a törléshez, az adatkezelés korlátozásához, az átruházhatósághoz és a személyes adatok kezelése elleni tiltakozáshoz való jogot. A vállalat azt is közölte, hogy a jövőben további részletekkel szolgál arról, hogy termékei hogyan használják a HubSpot cookie-kat.

A cookie-bannerek (néhány kivételtől eltekintve) kötelezőek a weboldal üzemeltetői számára, és szigorú követelményeknek kell megfelelniük. A biztonság kedvéért a Consent Management Providers (CMP) veszi át ezeket a feladatokat (Consent).

A Consentmanager segít a szervezeteknek hozzájárulási űrlapok létrehozásában és karbantartásában a különböző típusú adatgyűjtésekhez. Sablonokat, útmutatókat és egyéb eszközöket biztosítunk, amelyek segítenek a felhasználóknak megfelelni az olyan szabályozásoknak, mint a GDPR.

Könnyedén csatlakoztathatja a HubSpotot hozzájáruláskezelőnkhöz, hogy fejlett hozzájáruláskezelési funkciót kínálhasson: Ez lehetővé teszi a HubSpot ügyfelei számára, hogy könnyen kezeljék a felhasználói hozzájárulást több internetes tulajdonon keresztül. A Consentmanager lehetővé teszi a felhasználói hozzájárulás megszerzését a szolgáltatásokra való feliratkozás előtt. Így többé nem kell aggódnia a beleegyezés kézi beszerzése miatt.

Rugalmas árképzési modellünk

Basic

0
Végleg ingyenesen
egy weboldal
  • 5000 megtekintés / hó, beleértve
  • GDPR-kompatibilis
  • Előre elkészített tervek
  • 1 bejárás/hét
  • Támogatás: jegyek
  • további Nézet foglalható
  • IAB TCF-kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • további felhasználói fiókok

Beginner

19
Havi
egy weboldal
  • 100 000 megtekintés / hó, beleértve
  • további Nézetek:0.1  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • Testreszabható kialakítások
  • 3 bejárás/nap
  • Támogatás: jegyek
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • IAB TCF-kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • további felhasználói fiókok
Nagyon népszerű

Standard

49
Havonta legfeljebb
3 webhely vagy alkalmazás
  • 1 millió megtekintés / hó, beleértve
  • további Nézetek:0,05  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • IAB TCF kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • Testreszabható kialakítások
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • 10 bejárás/nap
  • Támogatás: jegy és e-mail
  • további felhasználói fiókok

Agency

195
Havonta legfeljebb
20 webhely vagy alkalmazás
  • 10 millió megtekintés / hó, beleértve
  • további Nézetek:0,02  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • IAB TCF kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • Testreszabható kialakítások
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • 100 bejárás/nap
  • 10 további felhasználói fiókok
  • Támogatás: jegy, e-mail és telefon
  • Személyes fiókkezelő

Enterprise

Igény szerint
Havi ár egyedi megegyezés szerint
  • Bármilyen megtekintés / hónap
  • további Nézetek:0,02  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • IAB TCF kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • Testreszabható kialakítások
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • Bármilyen bejárás/nap
  • bármilyen hozzáadás. felhasználói fiókok
  • Támogatás: jegy, e-mail és telefon
  • Személyes fiókkezelő

Hozzájáruláskezelő megoldás a HubSpot cookie-khoz

A Consentmanager segítségével egyszerűen és mindig GDPR-kompatibilisen használhatja a HubSpotot. Az automatizált frissítésekkel és a több mint 30 nyelven megjelenő, jogilag megfelelő szövegekkel Ön mindig a biztonságban van.

Nem csak a GDPR összes jogi követelményének való megfelelésről van szó, hanem arról is, hogy szükségből erényt hozzunk létre: a HubSpot cookie-banner hozzájárul a pozitív felhasználói élményhez. Látogatóit azonnal és átfogóan tájékoztatjuk a HubSpot cookie-k használatáról, és hozzájárulásukat kérik. Ön komolyan veszi az adatvédelmet – ügyfelei ezt pozitívan veszik észre, és bizalmat keltenek.

Ez nem magától értetődő, mert a HubSpot egy amerikai vállalat, és valójában más adatvédelmi struktúrákban működik. Még több pontot szerezhet vásárlóival, ha szigorúan betartja a GDPR követelményeit és garantálja a biztonságot.

A személyre szabott HubSpot cookie-szalaghirdetést a Consentmanager is automatikusan optimalizálja: A/B tesztekkel és a HubSpot cookie-figyelmeztetés rendszer által vezérelt kiigazításával javítja a látogatók elfogadási arányát és csökkenti a visszafordulási arányt.

Így nem csak elégedettebb ügyfelet szerezhet, akik intenzívebben foglalkoznak termékeivel vagy szolgáltatásaival, hanem több adatot is szerezhet a további konverzióoptimalizáláshoz.

A HubSpot lehetőségként

  • Tekintse meg a HubSpotot és a GDPR-t lehetőségként

    Az új ügyfelek leadei drágák. Az ügyfélszerzés és -megtartás költségcsökkentése tehát versenyelőny , amelyet nem szabad alábecsülni. Gyűjtsd össze látogatóidat egy automatikusan optimalizált HubSpot cookie-bannerrel, amelyet egyedileg az Ön vállalati identitására terveztek, és még mélyebb hatásokat érhet el: A már említett paraméterek, mint például a visszafordulási arány és a tartózkodási idő, szintén rangsoroló tényezők az olyan nagy keresőmotorok számára, mint a Google, Bing & Co.

  • Ez azt jelenti, hogy egyidejűleg javítja SEO értékeit, és profitál a jobb elhelyezésből az organikus keresési eredmények között. Ez viszont több ügyfelet biztosít ingyenesen – és még boldogabbakat.

  • Ugyanakkor lényegesen több és jobb adat áll az Ön rendelkezésére, amelyet felhasználhat például webáruháza optimalizálására vagy hirdetőpartnerei számára. Ezzel pontosabban szólíthatja meg célcsoportját, és elkerülheti a rossz befektetéseket. Mivel valós időben látja az adatokat, bármikor levonhat következtetéseket.

  • HubSpot Cookie Banner: nemzetközi és modern

    A Consentmanager biztosítja, hogy Ön ne csak betartsa a törvényt, hanem az előnyére is használja: a HubSpot cookie-banner több mint 30 nyelven jeleníthető meg, és alkalmazkodik a látogatók anyanyelveinek széles skálájához. Személyre szabottabb megközelítést ér el, és ismét gondoskodik arról, hogy az ügyfelek minden lehetőséget és információt megkapjanak.

  • Ezenkívül a Consentmanager növeli az elfogadási arányt a HubSpot cookie értesítésének reszponzív módon történő megjelenítésével: Ez azt jelenti, hogy a látogatók a saját eszközükre és böngészőjükre optimalizált bannereket kapnak. Ez jelentősen leegyszerűsíti és felgyorsítja a HubSpot cookie-khoz való hozzájárulását. A keresőoptimalizálásban „első a mobil” néven ismert sok hozzájárulás-kezelési szolgáltató még nem szabványos.

  • A HubSpot cookie-k automatikus blokkolása

    A HubSpot az egyik leghatékonyabb marketingautomatizálási eszköz. És bárhol is történik marketing, az adatok elengedhetetlenek. Ez azt jelenti, hogy minél erősebb egy eszköz, és minél több információt gyűjt össze, dolgoz fel és tárol, annál hajlamosabb a hibákra vagy a sebezhetőségekre. És annál több munkát igényelne a GDPR-irányelvek kézi kezelése vagy biztosítása.

  • Ezért ne csak marketingfolyamatait automatizálja, hanem a hozzájáruláskezelést is. Hozzájáruláskezelőnk segítségével Ön mindig jogbiztonságot élvez: Különösen fontos minden olyan HubSpot cookie és kód automatikus blokkolása, amelyekhez nincs feliratkozás. A GDPR értelmében először a cookie-hoz való hozzájárulás szükséges ahhoz, hogy az első nem alapvető cookie-t be lehessen állítani. A szükséges cookie-k azok, amelyek technikai okokból elengedhetetlenek a weboldal működéséhez.

  • A HubSpot használatakor fontos megérteni, mit jelentenek a GDPR-előírások az Ön vállalkozása számára. Ha webhelyet, e-mail szolgáltatást, mobilalkalmazást vagy felhőalapú tárolási szolgáltatást üzemeltet, lépéseket kell tennie annak biztosítására, hogy megfeleljen a GDPR-nak. A Consentmanager segítségével átfogó, rugalmas megoldást kap az automatizált marketinghez jogbiztonsággal.

Gyakran Ismételt Kérdések

Nem biztos benne, hogy szüksége van-e CMP-re?

A GDPR, a CMP és a beleegyezéshez hasonló dolgokban való segítségnyújtás érdekében összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket.

Az Általános Adatvédelmi Szabályzat mindenkire vonatkozik, aki az érdeklődők vagy potenciális ügyfelek személyes adatait gyűjti, tárolja, feldolgozza és felhasználja. Tipikus példa erre a weboldalakkal, online boltokkal és közösségi médiával kapcsolatos minden online tevékenység, mint például fiók regisztráció, hírlevélre való feliratkozás, versenyen való részvétel, termékek kutatása vagy űrlapok használata.

A HubSpot egy marketing és értékesítési szoftverrendszer, amely segít a vállalkozásoknak több látogatót vonzani webhelyükre, és potenciális ügyfelekké alakítani őket. Az adatvédelem az értékesítésben és a marketingben természetesen fontos szerepet játszik a marketingautomatizálási eszközök használatakor. A potenciális ügyfelek egyéni megszólítása érdekében nagy mennyiségű személyes adatra van szükség. A többi marketingautomatizálási eszközhöz hasonlóan a HubSpot is különféle felhasználói adatokat tárol, például nevet, IP-címet, e-mail címet, kapcsolattartási címet és hasonlókat. Ezen adatok kezelése és tárolása ezért különösen érzékeny, és az általános európai adatvédelmi rendelet és más nemzeti szabályozások hatálya alá tartozik.

A HubSpot cookie-kat és más harmadik féltől származó nyomkövetőket a felhasználói adatok gyűjtésére használják. A felhasználókat tájékoztatni kell erről a tényről, és lehetőséget kell adni arra, hogy hozzájáruljanak vagy visszavonják hozzájárulásukat. Ehhez egy HubSpot cookie-banner szükséges.

Felhívjuk figyelmét, hogy nem tudunk jogi tanácsot adni. A GYIK egyes pontjai idővel változhatnak, vagy a bíróságok eltérően értelmezhetik azokat. Ezért mindig konzultáljon ügyvédével!