CMP a svájci kiadók számára

Teljesítse a Google követelményeit, és biztosítsa bevételét

  • Google Partner és Google Certified CMP
  • Teljes integráció Google Consent Mode v2-vel
  • Az IAB TCF 2.2 teljes körű támogatása
  • Megfelel FADP Switzerland, a GDPR, a CCPA, a PIPEDA és más előírások követelményeinek
  • +30 nyelvet támogat testreszabható felhasználói felülettel
  • A/B tesztelési funkció az elfogadási arány javítására
  • Garantáltan biztonságos tárolás csak EU-szervereken

Gondoskodjon arról, hogy megfeleljen a Google szabványainak a 2024. júliusi bevezetési határidő előtt.

Mit kell tenniük a svájci kiadóknak?

Ez a követelmény minden digitális platformra vonatkozik, beleértve azokat a webhelyeket és alkalmazásokat is, amelyek a Google AdSense, a Google Ad Manager vagy a Google AdMob szolgáltatást használják bevételszerzésre. A 2024. júliusi határidő lejárta után csak azok a platformok jeleníthetnek meg személyre szabott hirdetéseket, amelyekbe integrálták az IAB TCF -et támogató Google által tanúsított hozzájáruláskezelési platformot (CMP). Azok a platformok, amelyek nem tartják be ezeket az irányelveket, nem hirdethetnek a Google által jóváhagyott, az IAB TCF nek megfelelő CMP nélkül.

Új megfelelőségi követelmények a svájci megjelenítők számára

Töltse le ingyenes összefoglalóját most!

Google Minősített Partner

Hogyan javíthatja consentmanager CMP-je vállalata megfelelőségét?

A Google által tanúsított consentmanager hozzájáruláskezelési platform (CMP) számos megfelelőségi eszközt kínál, mint például a cookie-k engedélyezésére szolgáló szalaghirdetések, a mobilalkalmazások hozzájárulása, a visszaélést bejelentő szoftver és még sok más. Fő funkciója, hogy segítse a vállalatokat a legfontosabb globális adatvédelmi előírások betartásában. consentmanager különösen szorosan együttműködött a Google-lal annak érdekében, hogy megfeleljen Consent Mode 2. verziójának legújabb követelményeinek, és megbízható Consent Mode biztosítson ügyfelei számára. consentmanager erős pozícióval rendelkezik az EU-ban, és átfogó támogatást nyújt a hirdetőknek és a megjelenítőknek hirdetési kampányaik optimalizálásához.

consentmanager CMP több mint 30 nyelven elérhető, és széles közönséget céloz meg, beleértve a megjelenítőket, hirdetőket, marketingügynökségeket, marketingeseket és e-kereskedelmi platformokat. A kiterjedt funkciók közé tartoznak a személyre szabható hozzájárulási szalaghirdetések, a valós idejű elemzések, a beépített feltérképező robot, valamint a cookie-k beleegyezési arányát növelő eszközök. Az A/B tesztelés és a gépi tanulás optimalizálása révén consentmanager ügyfelek gyakran akár 15%-os javulást is elérhetnek a részvételi arányban.

Az új szövetségi adatvédelmi törvény ( nFADP )

  • Minden svájci kiadónak gondoskodnia kell arról is, hogy megfeleljen a svájci szövetségi adatvédelmi törvénynek ( FADP ). consentmanager ügyfélként biztos lehet benne, hogy már megfelel FADP nek. Egyszerűen aktiválja FADP megfelelőséget egyetlen kattintással az irányítópulton.
  • Az új szövetségi adatvédelmi törvény ( nFADP ) 2023. szeptember 1-jén lépett hatályba, és a svájci piacon működő cégeket célozza meg. A felülvizsgált FADP számos kötelezettséget és működési változást von maga után a vállalatok számára. Ezek közé tartozik az adatkezelés nagyobb átláthatóságára irányuló felhívás, az érintettek személyes adataival kapcsolatos jogainak kiterjesztése, valamint a szigorúbb hozzájárulási követelmények.
  • A nFADP hangsúlyozza az adatvédelem fontosságát a technológiai tervezésen és alapértelmezés szerint az adatvédelemen keresztül, mivel megköveteli a vállalatoktól, hogy az adatvédelmet a kezdetektől fogva integrálják projektjeikbe és teljes működési folyamataikba.
  • A FADP nek való megfelelés nemcsak jogi követelmény, hanem stratégiai előny is a svájci vállalatok számára. A svájci FADP nak való megfelelés igazolása növelheti a fogyasztói bizalmat, és gördülékenyebb interakciót biztosíthat az adatvédelmet prioritásként kezelõ nemzetközi partnerekkel. Mivel a svájci adatvédelmi jogszabályok folyamatosan fejlődnek, az új FADP rendelkezéseinek megértése és végrehajtása kulcsfontosságú azon vállalatok számára, amelyek hatékonyan szeretnék kezelni az adatvédelem összetettségét Svájcban.

Már több mint 25 000 webhelynek segítettünk a GDPR, a TTDSG és az elektronikus hírközlési adatvédelem követelményeinek való megfelelésben

Ügyfeleink között megtalálhatók a világ legnagyobb weboldalai és legismertebb márkái.

… és még sok más.