Cookie-bannerek kiadók és kiadók számára

szükségletek és előnyök

Kiadóként vagy kiadó üzemeltetőjeként az adatvédelem kiemelt szerepet játszik legalább a GDPR óta. A cookie-k és egyéb nyomkövetők használatához a felhasználók kifejezett beleegyezése szükséges. Ez vonatkozik az Egyesült Államok egyes államainak megváltozott adatvédelmi törvényeire is, amelyek 2023-ban lépnek hatályba. A nevünk mindent elmond. A megjelenítőknek szánt Cookie Consent Manager segítségével Ön biztonságban van – még nemzetközi szinten is az új IAB GPP Standard köszönhetően.

Cookie-Banner-Lösung für Agenturen, Verlage, Internationale Unternehmen, Agenturen

feliratkozás szükséges

Cookie-hoz való hozzájárulás a kiadók számára és a jogi háttér

  • Az, hogy a felhasználók mit csinálnak a webhelyén, magánügy. Ezért a Szövetségi Bíróság (BGH) úgy döntött, hogy a piackutatási és hirdetési célokra gyűjtött sütikhez általában a felhasználó tájékozott hozzájárulása szükséges. Ez az ítélet kettős dilemma elé állítja a kiadókat. Egyrészt ott van a gyakorlati megvalósítás kérdése; másrészt persze az amúgy is csökkenő reklámbevételek problémája . Ha a felhasználók megtagadják hozzájárulásukat, a klasszikus online marketingtevékenységek hatékonysága átláthatatlan marad. A leányvállalatok leugranak, és kevesebbet lehet megszerezni. Ezért olyan megoldásokat kínálunk, amelyek tiszteletben tartják az adatvédelmet , de felkérik az ügyfeleket, hogy járuljanak hozzá a hirdetési cookie-k használatához.
  • Biztosítjuk az átláthatóságot. A kiadóknak szánt cookie-megoldásaink olyan portálüzemeltetőket céloznak meg, akik biztonságban akarnak lenni. És egy központi bizalmi elemet szeretnénk kijátszani a beleegyezéskezelő rendszerünkkel. Mert nem mindegy, hogy webáruházról vagy hírportálról van szó. A bizalom mindig a gazdasági siker alapja. Tanulmányok ezt bizonyítják az interneten is. Az pedig, hogy a webáruházakra mi vonatkozik, a kiadóknál mindig komolyság kérdése. Az olvasó hozzájárulása esetén az adatokat jogszerűen mentheti és értékelheti. Ennek eredményeként ez az információ prognosztikai hozzáadott értéket biztosít. Hogyan jutnak el a felhasználók webhelyére? Mit olvasnak, milyen cikkeket osztanak meg? Ez a küldetésünk, amit mi is megvalósítunk Önnek. Műszakilag és jogilag is naprakész.

Már több mint 25 000 webhelynek segítettünk a GDPR, a TTDSG és az elektronikus hírközlési adatvédelem követelményeinek való megfelelésben

Ügyfeleink között megtalálhatók a világ legnagyobb weboldalai és legismertebb márkái.

… és még sok más.

áttekintést és igényeket

Cookie Consent Manager for Publishers

  • Az okok

    A beleegyező vezetők bevonásának okai egyértelműek. Minden alkalommal, amikor egy weboldalt működtetnek, adatokat kell feldolgozni. Ez nemcsak a kiadó hirdetési céljaira vonatkozik, hanem a mindennapi működésére is.

  • A kiadók számára jó cookie-megoldások könnyen integrálhatók a weboldalba. Az intuitív kezelés előfeltétele annak, hogy nagy technikai szakértelem nélkül is beállíthassunk cookie-tartalmat a megjelenítők számára.
  • IAB-nak megfelelő hozzájáruláskezelés

    Szabványos keretek állnak rendelkezésre a látogatók hozzájárulásának jogilag biztonságos megszerzéséhez. Ezt az IAB Europe (International Advertising Bureau) iparági szövetség mutatta be 2018 áprilisában.

    Az úgynevezett IAB Átláthatósági és Hozzájárulási Keretrendszer (IAB TCF) célja, hogy biztosítsa a hozzájárulás szabványosítását az egész iparágban. Minden professzionális hirdetési és online marketing intézkedés a különböző szolgáltatók adatait tartalmazza.

  • Ez bonyolulttá teszi a feladatot: a látogatók hozzájárulásával kapcsolatos információknak nyomon követhetőnek kell maradniuk a teljes online marketing folyamaton belül. Mi kezeljük ezt a bonyolultságot, és az adatintegráció kérdését felhasználóbarát és jogilag megalapozott élménnyé alakítjuk.
  • IAB GPP – az új műszaki Standard

    Az IAB GPP (Global Privacy Platform) az IAB TCF v2 továbbfejlesztése. A fejlesztés szükségessé vált a nemzetközi adatvédelmi törvények változásaihoz is. 2023-tól ez magában foglalja az Egyesült Államok Kalifornia (CCPA/CPRA), Virginia (VCDPA), Colorado (CPA), Utah (UCPA) és Connecticut (CAPDP) jogszabályait, valamint az Egyesült Államok adatvédelmi törvényeit.

    A webhelyeken vagy alkalmazásokban található, jogilag megfelelő feliratkozási/leiratkozási alkalmazások nélkül a webhelyért felelős személyek súlyos pénzbírságra számíthatnak. A consentmanager CMP-je már rendelkezik a szükséges beállítások elvégzéséhez szükséges műszaki követelményekkel.

  • A Google követelményei az EGT-ben és az Egyesült Királyságban megjelenő hirdetésekre vonatkozóan

    consentmanager az egyik első olyan vállalat , amely megfelel a Google hozzájáruláskezelési platformokra (CMP-kre) vonatkozó követelményeinek, integrált TCF-keretrendszerrel a hirdetésmegjelenítéshez az EGT-ben és az Egyesült Királyságban . Itt consentmanager megbízható eszközként tűnik ki, amely a legmagasabb szintű megfelelést és a cookie-kezelést biztosítja. E követelmények teljesítése fontos garancia a megjelenítők számára , hogy az általuk használt CMP megfelel a Google adatvédelmi feltételeinek. Ez a követelmény különösen fontos a Google megjelenítői termékeit – Google AdSense, Ad Manager vagy AdMob – használó partnerek számára.

Következő szintű hozzájárulás és cookie-kezelés

hozzájáruláskezelő funkciók

A/B tesztelés

A beépített A/B tesztelés és az automatikus optimalizálás segít a legjobb dizájn megjelenítésében a látogatók számára.

Cookie Crawler

Beépített cookie-robotunk automatikusan átvizsgálja webhelyét, és megtalálja az összes cookie-t.

Asztali számítógépre, mobilra, AMP-re, inApp Androidra és iPhone/iOS-re optimalizálva

A kevés megoldás egyikeként CMP-nk minden eszközbe integrálható, és minden képernyőmérettel működik.

Biztonságban Európában

Minden adatot védett adatbázisokban és kizárólag európai szervereken tárolunk.

hirdetésblokkolás

CMP-nk automatikusan blokkolhatja vagy késleltetheti az Ön webhelyén megjelenő összes hirdetést, amíg a látogató beleegyezését nem adja.

Az Egyesült Államok adatvédelmi törvényeinek való megfelelés

CPM-jével a hozzájárulásmenedzser támogatja az Egyesült Államok Kalifornia, Virginia, Colorado, Utah és Connecticut állam adatvédelmi törvényeinek jelenlegi változásait (2023). Az újonnan kifejlesztett műszaki szabvány, az IAB GPP (Global Privacy Platform) biztosítja az opt-in és opt-out beállítások jogilag biztonságos integrációját nemzetközi szinten.

Csomagjaink kiadóknak és kiadóknak

Basic

0
Végleg ingyenesen
egy weboldal
  • 5000 megtekintés / hó, beleértve
  • GDPR-kompatibilis
  • Előre elkészített tervek
  • 1 bejárás/hét
  • Támogatás: jegyek
  • további Nézet foglalható
  • IAB TCF-kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • további felhasználói fiókok

Beginner

19
Havi
egy weboldal
  • 100 000 megtekintés / hó, beleértve
  • további Nézetek:0.1  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • Testreszabható kialakítások
  • 3 bejárás/nap
  • Támogatás: jegyek
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • IAB TCF-kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • további felhasználói fiókok
Nagyon népszerű

Standard

49
Havonta legfeljebb
3 webhely vagy alkalmazás
  • 1 millió megtekintés / hó, beleértve
  • további Nézetek:0,05  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • IAB TCF kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • Testreszabható kialakítások
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • 10 bejárás/nap
  • Támogatás: jegy és e-mail
  • további felhasználói fiókok

Agency

195
Havonta legfeljebb
20 webhely vagy alkalmazás
  • 10 millió megtekintés / hó, beleértve
  • további Nézetek:0,02  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • IAB TCF kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • Testreszabható kialakítások
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • 100 bejárás/nap
  • 10 további felhasználói fiókok
  • Támogatás: jegy, e-mail és telefon
  • Személyes fiókkezelő

Enterprise

Igény szerint
Havi ár egyedi megegyezés szerint
  • Bármilyen megtekintés / hónap
  • további Nézetek:0,02  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • IAB TCF kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • Testreszabható kialakítások
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • Bármilyen bejárás/nap
  • bármilyen hozzáadás. felhasználói fiókok
  • Támogatás: jegy, e-mail és telefon
  • Személyes fiókkezelő

Ügyvédek és adatvédelmi tisztviselők ajánlják

A Cookie-hozzájárulás-kezelők előnyei a megjelenítők számára

Minden felhasználóbarát előkészítéssel: a Cookie Consent Manager megjelenítőinek köszönhetően a jogi megfelelés természetesen az előtérben van. Az IAB TCF v2 – a GDPR átláthatósági és hozzájárulási keretrendszer (TCF) módosított változata – specifikációi itt kötelező erejűek. A hozzájárulási jelek ezen a keretrendszeren keresztül továbbíthatók a megjelenítők és a külső szolgáltatók, például a Google, a Taboola vagy a Xandr között. Ez garantálja azt az alapvető követelményt, hogy egyáltalán professzionálisan tudjunk online marketinget folytatni.

Ezt Standard az IAB új Global Privacy Platformja (GPP) folytatja. Globális szinten segíti a kiadókat és a kiadókat a jogszabályok betartásában az ott hatályos adatvédelmi törvények végrehajtása során. 2023-tól ez kifejezetten az Egyesült Államok egyes államainak új adatvédelmi szabályozására vonatkozik. consentmanager már kínálja az új Standard , amely javítja a kiadók és a kiadók piaci pozícióját.

Kreatív megoldásokat is mérlegelünk. PUR előfizetések például. A „Spiegel” vagy az osztrák „ Standard ” online portálhoz hasonlóan a felhasználók eldönthetik, hogy hirdetés nélküli korlátozott verziót vagy fizetős hozzáférést biztosítanak-e.

Contentpass Cookie Banner und Consent-Lösung für Publisher und Verlagsgesellschaften

Természetesen consentmanager együtt dolgozik…

CMP-k a kiadók számára

A megjelenítőknek szánt hozzájáruláskezelőnk előnyeit élvezheti. És több szempontból is. Technikai platformként törvényileg megfelelő módon automatizálják a hozzájárulás megszerzésének folyamatát. A GDPR irányelveinek és a legújabb ítéleteknek megfelelően, például a cookie-bannereken. Támogatjuk a nemzetközivé válást is. Speciális megoldásokkal, amelyek figyelembe veszik a nemzetközi irányelveknek, például a CCPA-nak való megfelelést .

A hozzájáruláskezelők másik fő előnye a megjelenítők számára, hogy egy ilyen eszköz segít megőrizni és növelni a hirdetési bevételeket. Ennek oka többek között az, hogy a fontos hirdetők csak GDPR-kompatibilis weboldalakon helyezik el hirdetéseiket.

Mi különböztet meg minket

Vevőorientáció az átláthatóságon keresztül

  • Amit kínálunk Önnek, azt Ön is közvetíti ügyfelei felé. A megjelenítők számára fenntartott cookie-hozzájárulás-kezelőink a legmodernebb megoldásokat képviselik, amelyekkel Ön egy dolgot kommunikál: a biztonságot és az adatvédelmet komolyan veszik. Az átlátható marad, hogy a felhasználók mit szeretnének maguk mögött hagyni a webhelyén. Elölről. Ennek eredményeként a cookie-k hozzájárulását kezelő rendszereink központi szerepet töltenek be a bizalmon alapuló ügyfélkapcsolatok kialakításában .
  • A reszponzív, alkalmazkodó kialakítás magától értetődik a kiadók számára készült modern cookie-megoldások mellett. A hozzájárulást kérő szalaghirdetés megjelenése alkalmazkodik az adott operációs rendszerhez (pl. Windows, iOS vagy Android), és illeszkedik a különböző képernyőformátumokhoz. Ez a mi hozzájárulásunk az optimális felhasználói élményhez minden szabványos eszközön
  • Számunkra az ügyfélorientáltság egyben azt is jelenti, hogy a beleegyezéskezelési megoldásokat dizájnban is könnyen és észrevétlenül kell integrálni a meglévő weboldalakba. Annak érdekében, hogy a harmonikus összkép megmaradjon, és a látogatók minden formátumban megbízható benyomást keltsenek. Nem számít, hogy okostelefonról, iPadről vagy Android táblagépről van szó. Ez a mi hozzájárulásunk az optimális felhasználói élményhez a különböző végeszközökön. És megélt ügyfélorientáltságot.

Gyakran Ismételt Kérdések

Nem biztos benne, hogy szüksége van-e CMP-re?

A GDPR, a CMP és a beleegyezéshez hasonló dolgokban való segítségnyújtás érdekében összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket.

Az IAB GPP szabvány technikai követelményeket kínál a megjelenítőknek és a megjelenítőknek ahhoz, hogy webhelyük vagy alkalmazásaik megfeleljenek az adatvédelemnek. A hangsúly a nemzetközi vonatkozáson van. Az IAB GPP-t kifejezetten az új adatvédelmi törvényekkel kapcsolatban használják, például az Egyesült Államok különböző államaiban. Azokat a cégeket, amelyek nem tartják be a törvényt, magas bírság fenyegeti, amelyet a szövetségi főügyész szabhat ki.
Ezen túlmenően az új szabvány alkalmazása a jövőbeni hirdetési bevételeket is biztosítja a kiadók és kiadók számára, mivel az új szabvány nélkül a következő hónapokban sem Európában, sem az USA-ban nem kínálnak és nem értékesítenek online hirdetéseket. És természetesen az egyéni vásárlók is nagy szerepet játszanak. A felhasználó az adatai hozzájárulásával egyre korlátozóbbá válik, ha nem lehet biztos abban, hogy a cégek azokat a jogszabályoknak megfelelő módon kezelik.

A cookie-k hozzájárulására vonatkozó stratégia mindenesetre magában foglalja a beleegyező szalaghirdetés használatát. Egy jól átgondolt Cookie ConsentManager a megjelenítők számára segít elkerülni a jogi kockázatokat. Ezenkívül gondoskodnia kell arról, hogy adatvédelmi nyilatkozatát rendszeresen frissítse az Európai Bíróság (EB) követelményeinek megfelelően. Ez magában foglalja a cookie szabályzatot is, amely tartalmazza a cookie-k funkciójára és a hozzáférési jogokra vonatkozó információkat.

A Cookie ConsentManagers a megjelenítők számára olyan szoftvermegoldások, amelyek jogilag biztonságos hozzájárulást nyújtanak a cookie-k használatához. Bannert játszanak a látogatóknak. Ez arra kéri a látogatókat, hogy amikor felkeresik a weboldalt, beleegyezést kérnek a cookie-k használatához. Ez még azelőtt megtörténik, hogy az ügyfelek látnák a tényleges tartalmat. A látogatók szabadon megtagadhatják vagy bizonyos mértékig megengedhetik a hozzájárulásukat.

Ha a felhasználók megtagadják hozzájárulásukat, a megfelelő adatok nem kerülnek továbbításra. Ezen kívül a weboldal működéséhez technikailag szükséges cookie-k szükségesek. Az összes többi cookie-t le kell tiltani.

2018 óta az EU adatvédelmi irányelvei előírják, hogy a webhely látogatóitól hozzájárulásukat kell kérniük, mielőtt az oldal cookie-kat és egyéb nyomkövetőket állítana be. Korábban sok webhely-szolgáltató opt-outként értelmezte a követelményt. A sütiket általában akkor helyezték el, amikor a felhasználóknak először tiltakozniuk kellett. Ez megváltozik a most már kifejezetten biztosított feliratkozással: a cookie-k csak akkor állíthatók be, ha a felhasználók (például a Cookie ConsentManageren keresztül a megjelenítők számára) hozzájárultak.

Felhívjuk figyelmét, hogy nem tudunk jogi tanácsot adni. A GYIK egyes pontjai idővel változhatnak, vagy a bíróságok eltérően értelmezhetik azokat. Ezért mindig konzultáljon ügyvédével!