Cookie-bannerek kiadók és kiadók számára

szükségletek és előnyök

Kiadóként vagy kiadó üzemeltetőjeként az adatvédelem kiemelt szerepet játszik legalább a GDPR óta. A cookie-k és egyéb nyomkövetők használatához a felhasználók kifejezett beleegyezése szükséges. Ez vonatkozik az Egyesült Államok egyes államainak megváltozott adatvédelmi törvényeire is, amelyek 2023-ban lépnek hatályba. A nevünk mindent elmond. A megjelenítőknek szánt Cookie Consent Manager segítségével biztonságban van – nemzetközi szinten is az új IAB GPP szabványnak köszönhetően.

Cookie-Banner-Lösung für Agenturen, Verlage, Internationale Unternehmen, Agenturen

feliratkozás szükséges

Cookie-hoz való hozzájárulás a kiadók számára és a jogi háttér

  • Az, hogy a felhasználók mit csinálnak a webhelyén, magánügy. Ezért a Szövetségi Bíróság (BGH) úgy döntött, hogy a piackutatási és hirdetési célokra gyűjtött sütikhez általában a felhasználó tájékozott hozzájárulása szükséges. Ez az ítélet kettős dilemma elé állítja a kiadókat. Egyrészt ott van a gyakorlati megvalósítás kérdése; másrészt persze az amúgy is csökkenő reklámbevételek problémája . Ha a felhasználók megtagadják hozzájárulásukat, a klasszikus online marketingtevékenységek hatékonysága átláthatatlan marad. A leányvállalatok leugranak, és kevesebbet lehet megszerezni. Ezért olyan megoldásokat kínálunk, amelyek tiszteletben tartják az adatvédelmet , de felkérik az ügyfeleket, hogy járuljanak hozzá a hirdetési cookie-k használatához.
  • Biztosítjuk az átláthatóságot. A kiadóknak szánt cookie-megoldásaink olyan portálüzemeltetőket céloznak meg, akik biztonságban akarnak lenni. És egy központi bizalmi elemet szeretnénk kijátszani a beleegyezéskezelő rendszerünkkel. Mert nem mindegy, hogy webáruházról vagy hírportálról van szó. A bizalom mindig a gazdasági siker alapja. Tanulmányok ezt bizonyítják az interneten is. Az pedig, hogy a webáruházakra mi vonatkozik, a kiadóknál mindig komolyság kérdése. Az olvasó hozzájárulása esetén az adatokat jogszerűen mentheti és értékelheti. Ennek eredményeként ez az információ prognosztikai hozzáadott értéket biztosít. Hogyan jutnak el a felhasználók webhelyére? Mit olvasnak, milyen cikkeket osztanak meg? Ez a küldetésünk, amit mi is megvalósítunk Önnek. Műszakilag és jogilag is naprakész.

Már több mint 25 000 webhelynek segítettünk a GDPR, a TTDSG és az elektronikus hírközlési adatvédelem követelményeinek való megfelelésben

Ügyfeleink között megtalálhatók a világ legnagyobb weboldalai és legismertebb márkái.

… és még sok más.

áttekintést és igényeket

Cookie Consent Manager a megjelenítők számára

  • Az okok

    A beleegyező vezetők bevonásának okai egyértelműek. Minden alkalommal, amikor egy weboldalt működtetnek, adatokat kell feldolgozni. Ez nemcsak a kiadó hirdetési céljaira vonatkozik, hanem a mindennapi működésére is.

  • A kiadók számára jó cookie-megoldások könnyen integrálhatók a weboldalba. Az intuitív kezelés előfeltétele annak, hogy nagy technikai szakértelem nélkül is beállíthassunk cookie-tartalmat a megjelenítők számára.

  • IAB-nak megfelelő hozzájáruláskezelés

    Szabványos keretek állnak rendelkezésre a látogatók hozzájárulásának jogilag biztonságos megszerzéséhez. Ezt az IAB Europe (International Advertising Bureau) iparági szövetség mutatta be 2018 áprilisában.

    Az úgynevezett IAB Átláthatósági és Hozzájárulási Keretrendszer (IAB TCF) célja, hogy biztosítsa a hozzájárulás szabványosítását az egész iparágban. Minden professzionális hirdetési és online marketing intézkedés a különböző szolgáltatók adatait tartalmazza.

  • Ez bonyolulttá teszi a feladatot: a látogatók hozzájárulásával kapcsolatos információknak nyomon követhetőnek kell maradniuk a teljes online marketing folyamaton belül. Mi kezeljük ezt a bonyolultságot, és az adatintegráció kérdését felhasználóbarát és jogilag megalapozott élménnyé alakítjuk.

  • IAB GPP – az új műszaki szabvány

    Az IAB GPP (Global Privacy Platform) az IAB TCF v2 továbbfejlesztése. A fejlesztés szükségessé vált a nemzetközi adatvédelmi törvények változásaihoz is. 2023-tól ez magában foglalja az Egyesült Államok Kalifornia (CCPA/CPRA), Virginia (VCDPA), Colorado (CPA), Utah (UCPA) és Connecticut (CAPDP) jogszabályait, valamint az Egyesült Államok adatvédelmi törvényeit.

    A webhelyeken vagy alkalmazásokban található, jogilag megfelelő feliratkozási/leiratkozási alkalmazások nélkül a webhelyért felelős személyek súlyos pénzbírságra számíthatnak. A hozzájáruláskezelő CMP már rendelkezik a szükséges beállítások elvégzéséhez szükséges műszaki követelményekkel.

Következő szintű hozzájárulás és cookie-kezelés

hozzájáruláskezelő funkciók

A/B tesztelés

A beépített A/B tesztelés és az automatikus optimalizálás segít a legjobb dizájn megjelenítésében a látogatók számára.

Cookie Crawler

Beépített cookie-robotunk automatikusan átvizsgálja webhelyét, és megtalálja az összes cookie-t.

Asztali számítógépre, mobilra, AMP-re, inApp Androidra és iPhone/iOS-re optimalizálva

A kevés megoldás egyikeként CMP-nk minden eszközbe integrálható, és minden képernyőmérettel működik.

Biztonságban Európában

Minden adatot védett adatbázisokban és kizárólag európai szervereken tárolunk.

hirdetésblokkolás

CMP-nk automatikusan blokkolhatja vagy késleltetheti az Ön webhelyén megjelenő összes hirdetést, amíg a látogató beleegyezését nem adja.

Az Egyesült Államok adatvédelmi törvényeinek való megfelelés

CPM-jével a Consentmanager támogatja az Egyesült Államok Kalifornia, Virginia, Colorado, Utah és Connecticut állam adatvédelmi törvényeinek jelenlegi (2023-as) változásait. Az újonnan kifejlesztett műszaki szabvány, az IAB GPP (Global Privacy Platform) biztosítja az opt-in és opt-out beállítások jogilag biztonságos integrációját nemzetközi szinten.

Csomagjaink kiadóknak és kiadóknak

Basic

0
Végleg ingyenesen
egy webhely vagy alkalmazás
  • 5000 megtekintés / hó, beleértve
  • GDPR-kompatibilis
  • Előre elkészített tervek
  • 1 bejárás/hét
  • Támogatás: jegyek
  • további Nézet foglalható
  • IAB TCF-kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • további felhasználói fiókok

Beginner

19
Havi
egy webhely vagy alkalmazás
  • 100 000 megtekintés / hó, beleértve
  • további Nézetek:0.1  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • Testreszabható kialakítások
  • 3 bejárás/nap
  • Támogatás: jegyek
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • IAB TCF-kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • további felhasználói fiókok
Nagyon népszerű

Standard

49
Havonta legfeljebb
3 webhely vagy alkalmazás
  • 1 millió megtekintés / hó, beleértve
  • további Nézetek:0,05  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • IAB TCF-kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • Testreszabható kialakítások
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • 10 bejárás/nap
  • Támogatás: jegy és e-mail
  • további felhasználói fiókok

Agency

195
Havonta legfeljebb
20 webhely vagy alkalmazás
  • 10 millió megtekintés / hó, beleértve
  • további Nézetek:0,02  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • IAB TCF-kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • Testreszabható kialakítások
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • 100 bejárás/nap
  • 10 további felhasználói fiókok
  • Támogatás: jegy, e-mail és telefon
  • Személyes fiókkezelő

Enterprise

Igény szerint
Havi ár egyedi megegyezés szerint
  • Bármilyen megtekintés / hónap
  • további Nézetek:0,02  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • IAB TCF-kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • Testreszabható kialakítások
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • Bármilyen bejárás/nap
  • bármilyen hozzáadás. felhasználói fiókok
  • Támogatás: jegy, e-mail és telefon
  • Személyes fiókkezelő

Ügyvédek és adatvédelmi tisztviselők ajánlják

A Cookie-hozzájárulás-kezelők előnyei a megjelenítők számára

Minden felhasználóbarát előkészítéssel: a Cookie Consent Manager megjelenítőinek köszönhetően a jogi megfelelés természetesen az előtérben van. Az IAB TCF v2 – a GDPR átláthatósági és hozzájárulási keretrendszer (TCF) módosított változata – specifikációi itt kötelező erejűek. A hozzájárulási jelek ezen a keretrendszeren keresztül továbbíthatók a megjelenítők és a külső szolgáltatók, például a Google, a Taboola vagy a Xandr között. Ez garantálja azt az alapvető követelményt, hogy egyáltalán professzionálisan tudjunk online marketinget folytatni.

Ezt a szabványt az IAB új Global Privacy Platformja (GPP) folytatja. Globális szinten segíti a kiadókat és a kiadókat a jogszabályok betartásában az ott hatályos adatvédelmi törvények végrehajtása során. Ez kifejezetten az Egyesült Államok egyes államainak 2023-tól kezdődő új adatvédelmi szabályozására vonatkozik. A Agreementmanager már kínálja az új szabványt, amely javítja a kiadók és a kiadók piaci pozícióját.

Kreatív megoldásokat is mérlegelünk. PUR előfizetések például. A „Spiegel” vagy az osztrák „Standard” online portálhoz hasonlóan a felhasználók eldönthetik, hogy reklámozás nélküli korlátozott verziót vagy fizetős hozzáférést biztosítanak-e.

Contentpass Cookie Banner und Consent-Lösung für Publisher und Verlagsgesellschaften

Természetesen a hozzájárulásmenedzser együtt dolgozik…

CMP-k a kiadók számára

A megjelenítőknek szánt hozzájáruláskezelőnk előnyeit élvezheti. És több szempontból is. Technikai platformként törvényileg megfelelő módon automatizálják a hozzájárulás megszerzésének folyamatát. A GDPR irányelveinek és a legújabb ítéleteknek megfelelően, például a cookie-bannereken. Támogatjuk a nemzetközivé válást is. Speciális megoldásokkal, amelyek figyelembe veszik a nemzetközi irányelveknek, például a CCPA-nak való megfelelést .

A hozzájáruláskezelők másik fő előnye a megjelenítők számára, hogy egy ilyen eszköz segít megőrizni és növelni a hirdetési bevételeket. Ennek oka többek között az, hogy a fontos hirdetők csak GDPR-kompatibilis weboldalakon helyezik el hirdetéseiket.

Mi különböztet meg minket

Vevőorientáció az átláthatóságon keresztül

  • Amit kínálunk Önnek, azt Ön is közvetíti ügyfelei felé. A megjelenítők számára fenntartott cookie-hozzájárulás-kezelőink a legmodernebb megoldásokat képviselik, amelyekkel Ön egy dolgot kommunikál: a biztonságot és az adatvédelmet komolyan veszik. Az átlátható marad, hogy a felhasználók mit szeretnének maguk mögött hagyni a webhelyén. Elölről. Ennek eredményeként a cookie-k hozzájárulását kezelő rendszereink központi szerepet töltenek be a bizalmon alapuló ügyfélkapcsolatok kialakításában .
  • A reszponzív, alkalmazkodó kialakítás magától értetődik a kiadók számára készült modern cookie-megoldások mellett. A hozzájárulást kérő szalaghirdetés megjelenése alkalmazkodik az adott operációs rendszerhez (pl. Windows, iOS vagy Android), és illeszkedik a különböző képernyőformátumokhoz. Ez a mi hozzájárulásunk az optimális felhasználói élményhez minden szabványos eszközön
  • Számunkra az ügyfélorientáltság egyben azt is jelenti, hogy a beleegyezéskezelési megoldásokat dizájnban is könnyen és észrevétlenül kell integrálni a meglévő weboldalakba. Annak érdekében, hogy a harmonikus összkép megmaradjon, és a látogatók minden formátumban megbízható benyomást keltsenek. Nem számít, hogy okostelefonról, iPadről vagy Android táblagépről van szó. Ez a mi hozzájárulásunk az optimális felhasználói élményhez a különböző végeszközökön. És megélt ügyfélorientáltságot.

Gyakran Ismételt Kérdések

Nem biztos benne, hogy szüksége van-e CMP-re?

A GDPR, a CMP és a beleegyezéshez hasonló dolgokban való segítségnyújtás érdekében összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket.

Az IAB GPP szabvány technikai követelményeket kínál a megjelenítőknek és a megjelenítőknek ahhoz, hogy webhelyük vagy alkalmazásaik megfeleljenek az adatvédelemnek. A hangsúly a nemzetközi vonatkozáson van. Az IAB GPP-t kifejezetten az új adatvédelmi törvényekkel kapcsolatban használják, például az Egyesült Államok különböző államaiban. Azokat a cégeket, amelyek nem tartják be a törvényt, magas bírság fenyegeti, amelyet a szövetségi főügyész szabhat ki.
Ezen túlmenően az új szabvány alkalmazása a jövőbeni hirdetési bevételeket is biztosítja a kiadók és kiadók számára, mivel az új szabvány nélkül a következő hónapokban sem Európában, sem az USA-ban nem kínálnak és nem értékesítenek online hirdetéseket. És természetesen az egyéni vásárlók is nagy szerepet játszanak. A felhasználó az adatai hozzájárulásával egyre korlátozóbbá válik, ha nem lehet biztos abban, hogy a cégek azokat a jogszabályoknak megfelelő módon kezelik.

A cookie-k hozzájárulására vonatkozó stratégia mindenesetre magában foglalja a beleegyező szalaghirdetés használatát. Egy jól átgondolt Cookie ConsentManager a megjelenítők számára segít elkerülni a jogi kockázatokat. Ezenkívül gondoskodnia kell arról, hogy adatvédelmi nyilatkozatát rendszeresen frissítse az Európai Bíróság (EB) követelményeinek megfelelően. Ez magában foglalja a cookie szabályzatot is, amely tartalmazza a cookie-k funkciójára és a hozzáférési jogokra vonatkozó információkat.

A Cookie ConsentManagers a megjelenítők számára olyan szoftvermegoldások, amelyek jogilag biztonságos hozzájárulást nyújtanak a cookie-k használatához. Bannert játszanak a látogatóknak. Ez arra kéri a látogatókat, hogy amikor felkeresik a weboldalt, beleegyezést kérnek a cookie-k használatához. Ez még azelőtt megtörténik, hogy az ügyfelek látnák a tényleges tartalmat. A látogatók szabadon megtagadhatják vagy bizonyos mértékig megengedhetik a hozzájárulásukat.

Ha a felhasználók megtagadják hozzájárulásukat, a megfelelő adatok nem kerülnek továbbításra. Ezen kívül a weboldal működéséhez technikailag szükséges cookie-k szükségesek. Az összes többi cookie-t le kell tiltani.

2018 óta az EU adatvédelmi irányelvei előírják, hogy a webhely látogatóitól hozzájárulásukat kell kérniük, mielőtt az oldal cookie-kat és egyéb nyomkövetőket állítana be. Korábban sok webhely-szolgáltató opt-outként értelmezte a követelményt. A sütiket általában akkor helyezték el, amikor a felhasználóknak először tiltakozniuk kellett. Ez megváltozik a most már kifejezetten biztosított feliratkozással: a cookie-k csak akkor állíthatók be, ha a felhasználók (például a Cookie ConsentManageren keresztül a megjelenítők számára) hozzájárultak.

Felhívjuk figyelmét, hogy nem tudunk jogi tanácsot adni. A GYIK egyes pontjai idővel változhatnak, vagy a bíróságok eltérően értelmezhetik azokat. Ezért mindig konzultáljon ügyvédével!