Tábornok

consentmanager jelentés fókuszban: Traffic Flow


Forgalomfolyamat-jelentés consentmanager

Képzeljen el egy olyan forgatókönyvet, amelyben a süti szalaghirdetése nem csak megfelel az előírásoknak, hanem megnövekedett bevételt is eredményez. Ebből a cikkből megtudhatja, hogyan segíthet megvalósítani ezt a forgatókönyvet consentmanager forgalmi áramlási jelentése. Megmutatjuk, hogyan találhatja meg a jelentést közvetlenül az irányítópulton, és együtt megvizsgáljuk, hogyan használhatja fel adatait a cookie-k hozzájárulásának arányának jelentős növelésére.

Mi a forgalmi áramlási jelentés a consentmanager ?

A Traffic Flow jelentés a látogatók webhelyhez való „beleegyezésének” történetét mutatja. Akár az elfogadás, akár az elutasítás gombra kattintanak, figyelmen kívül hagyják, vagy közvetlenül elhagyják webhelyét.

Az irányítópulton a jelentés így fog kinézni:

A forgalom részletes leírása

A Forgalmi folyamat jelentés sokkal többet mutat, mint az imént említett 4 mutató. A jelentésben összesen 10 mérőszámot talál.

Mutatók a forgalmi jelentésben

  1. Minden oldalnézet
  2. Választható
  3. Kiválasztás nem szükséges
  4. Kiválasztás nem lehetséges
  5. Banner megjelenítve
  6. Elfogadott
  7. Elutasítva
  8. Egyedi választás
  9. Figyelmen kívül hagyva
  10. visszafordulási arány

Itt megtalálhatja a fent említett összes mérőszám definícióját.

Hol találja meg a forgalomáramlási jelentést a consentmanager irányítópultján

A jelentés eléréséhez egyszerűen nyissa meg az irányítópultot . Ezután lépjen a Jelentések szakaszra, és az áttekintő jelentés jobb alsó sarkában találja meg a jelentést.

consentmanager irányítópult – Traffic Flow

Hogyan kell értelmezni a forgalmi adatokat

A Forgalmi folyamat jelentésben szereplő adatok különböző szempontok szerint hasznosak lehetnek. Az alábbiakban elmagyarázzuk, mit tanulhat meg a jelentésből, hogyan értelmezhet bizonyos adatokat, és milyen lépéseket tehet a hozzájárulási szalaghirdetés és az elfogadási arány javítása érdekében.

Határozza meg a magas visszafordulási arányokat

A magas visszafordulási arányok azonosítása olyan területeken, mint az Elutasított, az Elhagyott webhely (Visszafordulási arány) és a Nem lehet kiválasztani, fontos mutatói annak, hogy a cookie-szalaghirdetés vagy esetleg a céloldalak javíthatók. Görgessen le néhány általános javaslatért a cookie-szalaghirdetés javítására vonatkozóan.

A „Nem lehetséges választás” mutató azt jelzi, hogy a CMP úgy döntött, hogy nem jeleníti meg a szalaghirdetést. Ennek oka lehet az, hogy a felhasználó böngészője nem támogatja a cookie-kat, vagy azért, mert a felhasználó túl sokszor hagyta figyelmen kívül a cookie-szalagot, amikor a szalaghirdetést újra meg kell jeleníteni, vagy azért, mert a felhasználó még nem választott, vagy új beállítások állnak rendelkezésre az opcióhoz. -ban ben.

Ha nagyszámú felhasználót lát a „Nem lehet választani” szakaszban, az azt jelenti, hogy a felhasználók bizonyos hozzájárulási lehetőségeket korlátozónak vagy túlságosan tisztázatlannak tekintenek.

Ebben az esetben egyszerűsítheti és pontosíthatja a hozzájárulási lehetőségeket, hogy további információkat adjon a felhasználók aggályainak kezelésére, különösen akkor, ha új beállításokat adtak hozzá.

Egyéni választások elemzése

Egyéni választás akkor történik, ha a felhasználónak megjelenik egy cookie-feliratkozási szalaghirdetés, és a látogató egyéni választást hozott. Például a felhasználó úgy dönt, hogy beleegyezik bizonyos adatkategóriákba, és bejelöli a megfelelő négyzetet. Ha azt észleli, hogy az egyéni hozzájárulások gyakoribbak, az azt jelenti, hogy a felhasználók aktívan keresnek egyéni beleegyezési lehetőségeket a felajánlottakon túl. A felhasználók elfogadásának maximalizálása érdekében optimalizálhatja szalaghirdetését, hogy további személyre szabott hozzájárulási lehetőségeket biztosítson. Így továbbra is gyűjthet adatokat látogatóitól, de lehetőséget ad nekik, hogy eldöntsék, milyen típusú adatokat szeretnének gyűjteni. Ez jobb, mintha kevesebb választási lehetőséget adnánk a látogatóknak, és egyáltalán nem kapnának beleegyezést.

Nem tudja, hogyan tovább? Beszélj itt egy EN-velszakértőink.

A figyelmen kívül hagyott kérések megértése

A „Figyelmen kívül hagyott kérések” a Forgalmi folyamat jelentésében a megjelenített cookie-szalaghirdetések számát jelenti, amelyek közül a látogató nem választott.

Ha magas a figyelmen kívül hagyott kérelmek aránya, más néven a felhasználók nagy aránya, akik „figyelmen kívül hagyják” a beleegyezési kérést, ez azt sugallja, hogy a cookie-szalaghirdetések jelenlegi kialakítása és szövege nem eléggé szemet gyönyörködtető vagy vonzó ahhoz, hogy magához vonzza a felhasználókat. Figyelem.

Mit tehetsz ellene? Optimalizálja a hozzájárulást kérő szalaghirdetés kialakítását és szövegét, hogy vizuálisan vonzóbbá és vonzóbbá tegye. Ez motiválja a felhasználókat az aktív döntés meghozatalára, és csökkenti azoknak a felhasználóknak a számát, akik figyelmen kívül hagyják a hozzájárulási kérelmet.

Általános javaslatok a hozzájárulási szalaghirdetés elfogadási arányának javítására

A forgalomáramlási jelentés elemzése során végrehajtható műveletek mellett egyszerűen kövesse általános ajánlásainkat a cookie-szalaghirdetés optimalizálására.

Mielőtt azonban továbbmennénk, ellenőrizze, hogy a cookie-szalaghirdetése jogilag megfelelő-e. Ezt az itt található ingyenes cookie-ellenőrző listánkkal biztosíthatja.
Ingyenesen letölthető cookie banner ellenőrző lista

Legyen világos és érthető

Ne okozzon csalódást a felhasználóknak. Tervezze meg a beleegyező szalaghirdetést úgy, hogy rövid és érthető legyen. A felhasználók nagyobb valószínűséggel adják beleegyezését, ha gyorsan megértik a hozzájárulási kérelem célját. A tiszta és tömör másolat csökkenti a kétértelműséget, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megalapozott döntéseket hozzanak anélkül, hogy túlterheltek volna.

Helyezze el a bannereket stratégiailag

Kísérletezzen a beleegyező szalaghirdetés elhelyezésével. A szalaghirdetés elhelyezése fontos szerepet játszik a felhasználók láthatóságában és elköteleződésében. A szalaghirdetés láthatóságának növelése érdekében jól látható helyen kell elhelyezni, például: Például az oldal tetején. A stratégiai elhelyezés növeli annak valószínűségét, hogy a felhasználók látják a szalaghirdetést és reagálnak rá. Teszteljen különböző pozíciókat, hogy megtalálja az optimális elhelyezést az adott platformnak és célközönségnek.

Használja ki az A/B tesztelés erejét

Futtasson A/B teszteket különböző szövegezéssel és kialakítással. A fentiek bármelyike ​​használható A/B teszteléshez. Az A/B tesztelés hatékony eszköz a cookie-szalaghirdetések finomításához. Ez az iteratív tesztelési folyamat segít meghatározni a leghatékonyabb hozzájárulási szalaghirdetés konfigurációt a felhasználói preferenciák alapján. Függetlenül attól, hogy optimalizálja a nyelvet, hogy felhasználóbarátabb legyen, vagy módosítja a vizuális elemeket, hogy vonzóbbá tegye azt, az A/B tesztelés lehetővé teszi, hogy adatközpontú döntéseket hozzon a hozzájárulási szalaghirdetés optimalizálása érdekében.

Tedd vizuálisan vonzóbbá banneredet

Optimalizálja szalaghirdetése vizuális vonzerejét. Használjon tetszetős elemeket, színeket és grafikákat, amelyek illeszkednek a márkához, miközben tiszták. A vizuálisan tetszetős beleegyezési szalaghirdetés nemcsak szemet gyönyörködtető, hanem professzionalizmust és megbízhatóságot is közvetít, ami növelheti a felhasználók bizalmát és elfogadási arányát.

Helyezzen be további információkat linkeket

Adjon meg „További információ” linkeket azoknak a felhasználóknak, akik további információra vágynak. Előfordulhat, hogy egyes felhasználók többet szeretnének megtudni a hozzájárulási lehetőségekről. A „További információ” hivatkozások feltüntetésével lehetőséget ad a felhasználóknak, hogy részletes információkat kapjanak az adatkezelési gyakorlatokról. Ez elősegíti az átláthatóságot és a bizalmat, és növelheti a beleegyezés arányát, mivel a felhasználók tájékozottabbnak és magabiztosabbnak érzik magukat a döntéseikben. Az egyszerűség és a bőbeszédűség közötti egyensúly biztosítja, hogy beleegyező nyilatkozata a felhasználói preferenciák széles skálájának megfeleljen.

Használja ki webhelye adatait a consentmanager

consentmanager segítségével a gyakorlatba is átültetheti az adatokkal kapcsolatos ismereteit. Kínáljon felhasználóinak zökkenőmentes felhasználói élményt. Kezdje el most egy ingyenes cookie-webhely-ellenőrzéssel !


további megjegyzések

Tábornok

Hírlevél 2024/09

Új funkciók: Adatalanyok jogai (DSR) eszköz A GDPR előírja, hogy az érintetteket (például a weboldal látogatóit, vásárlóit vagy más személyeket, akiknek adatait feldolgozzák) bizonyos jogok illetik meg. Ide tartozik különösen, hogy lekérdezhetik jogaikat, és tájékoztatást kaphatnak a kezelt adatokról. A jogok közé tartozik többek között: Új DSR-eszközünk most lehetővé teszi, hogy az érintetteknek egyszerű módot […]
consentmanager logo with the text ‘consentmanager is a Google CMP Gold Partner’ on the left side. Gold medal with a ribbon next to a shield with the text ‘Certified CMP Partner’ in Google brand colours.
Új

consentmanager arany státuszt szerez a Google CMP partnereként

consentmanager Gold Tier CMP-partner minősítést kapott a Google Consent Management Platform (CMP) Partnerprogramban. Ezt a státuszt a következő kritériumok alapján kaptuk: A Google CMP partnerprogram legújabb fejlesztése jelentős előnyökkel jár ügyfeleink számára. Mostantól közvetlenül a fiókon belüli Google Címke felületről integrálhatja beleegyezési szalaghirdetését a Google Ads szolgáltatásba, a Google Analytics szolgáltatásba és a Google Címkekezelőbe […]