Új

Hírlevél 2024/01


Üdvözöljük 2024-ben!

2024 első napjai már elmúltak. Reméljük, mindenki egészségesen és boldogan kezdte az új évet. Egy év sok változással és újítással vár az adatvédelmi környezetben. 2024-ben consentmanager ismét nagy lelkesedéssel veszi figyelembe ezeket a változásokat, és folyamatosan fejleszti a consentmanager platformot. Izgalmas évnek nézünk elébe 2024-ben. CMP-nk első új funkciója már Önre vár.


Új funkció: Adatvédelmi szabályzat generátor

Jelenlegi frissítésünkkel egy új funkció érhető el a CMP-ben: az adatvédelmi nyilatkozat generátor. A generátor lehetővé teszi az adatvédelmi szabályzat egyszerű létrehozását és kezelését. Előre elkészített szövegsablonokat tartalmaz, és többek között szolgáltatói információkat is tartalmaz az adatvédelmi szövegekben. A szövegsablonok a nemzetközi jogszabályok előírásainak is megfelelnek. Győződjön meg az előnyeiről.

Ön az Agency vagy Enterprise csomag felhasználója? Ezután az új funkciót közvetlenül a CMP-ben találja meg az új felületen a Menü alatt> CMP-k> Adatvédelmi irányelvek

Minden más felhasználó rugalmasan hozzáadhatja az adatvédelmi nyilatkozat generátort kiegészítőként a menü alatt> fiókot> Kiegészítések:


A Google EU-beli felhasználók hozzájárulására vonatkozó irányelvei: Amit a vállalatoknak most tudniuk kell

Egy új cikkben megvizsgáljuk a Google „EU-beli felhasználók hozzájárulására vonatkozó irányelveit”, és azt, hogy ez mit jelent az általános adatvédelmi rendeletnek (GDPR) és az elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelvnek való megfelelés tekintetében az Európai Gazdasági Térségben (EGT) és az Egyesült Királyságban (Egyesült Királyság). . Konkrétan elmagyarázzuk, hogy a Google Ads-felhasználóknak miért kell megfelelniük az irányelveknek, és egy ellenőrzőlistát adunk meg, amely segít kiválasztani a megfelelő CMP-eszközt, hogy mindig a biztonságban legyen. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni: https://www. consentmanager .de/wissen/google-eu-user-consent-policy/


Google hozzájárulási mód, v2 2024 Google Ads-felhasználók számára

Legújabb cikkünk a Google Consent Mode v2-vel foglalkozik, amely kifejezetten a Google Ads (korábban Adwords) felhasználóit célozza meg, valamint az új Consent Mode v2 2023 végi bevezetését, valamint a kapcsolódó határidőket az európai végfelhasználókat célzó hirdetők számára. Gazdasági Térség és az Egyesült Királyság. Közeleg a 2024. márciusi végrehajtási határidő, és ebben a cikkben elmagyarázzuk a sürgősség mögött meghúzódó szabályozási kontextust, beleértve a digitális piacokról szóló törvényt, amely a főbb szereplőket, például a Google-t „kapuőrként” jelöli ki. Olvassa el cikkünket most, és legyen proaktív a változtatással kapcsolatban consentmanager , hogy biztosítsa a zökkenőmentes átállást a Google Consent Mode v2-re a webhelyek és alkalmazások számára. Tovább a blog cikkéhez: https://www. consentmanager .de/wissen/google-consent-mode-v2-fuer-google-ads/


A világ adatvédelmi törvényeivel kapcsolatos frissítések, amelyeket 2023-ban esetleg kihagyott

Az új év megkezdésekor felfrissítést kínálunk az elmúlt év során esetleg elmulasztott nemzetközi jogi változásokról. Ha vállalata globálisan, vagy akár olyan országokban is működik, mint az Egyesült Államok, vagy olyan országok, mint Dél-Korea vagy Szaúd-Arábia, érdemes lépést tartania a legújabb adatvédelmi frissítésekkel, és gondoskodnia kell arról, hogy webhelye vagy alkalmazása megfeleljen az előírásoknak.

A Utah Consumer Privacy Act (UCPA) 2023 decemberében lép hatályba

A Utah Consumer Privacy Act (UCPA) törvényt 2022-ben fogadták el, de csak 2023 decemberében lépett hatályba. Az Egyesült Államok egyéb adatvédelmi törvényeihez hasonlóan fontos törvényeket hoz létre a lakosok személyes adatainak védelme érdekében. Főbb pontok: Az UCPA bizonyos jogokat biztosít a fogyasztóknak személyes adataikkal kapcsolatban. Ezek a jogok magukban foglalják a személyes adatokhoz való hozzáférést és azok törlését, bizonyos adatgyűjtési és -felhasználási gyakorlatok elleni tiltakozást, valamint az Ön adatainak használható formátumú másolatának kézhezvételét.

Az Oregon Consumer Privacy Act 2024. július 1-jén lép hatályba

A 2023 júliusában aláírt Oregon Consumer Data Privacy Act (OCDPA) 2024. július 1-jén lép hatályba. Néhány kulcsfontosságú pont: Az OCDPA feljogosítja a fogyasztókat, hogy hozzáférjenek személyes adataikhoz, javítsák, töröljék és másolatot kapjanak azokról. Ezenkívül a leiratkozási mechanizmusoknak fogyasztóbarátnak kell lenniük, és 2026. január 1-jéig preferenciajelzést kell használniuk. Az adatfeldolgozóknak intézkedéseket kell tenniük annak biztosítására is, hogy az „azonosságmentesített” (anonim) adatok ne legyenek egyénekhez kapcsolhatók.

Frissítés a dél-koreai módosított PIPA-ról 2023 szeptemberében

A dél-koreai Személyes Adatvédelmi Bizottság (PIPC) bejelentette, hogy 2023 szeptemberében elfogadja a személyes adatok védelméről szóló törvény (PIPA) módosításait. A változtatások között szerepel a kibővített követelmények, amelyeknek a cégeknek meg kell felelniük a személyes adatok külföldre történő továbbítása során, valamint a PIPC felhatalmazása a tengerentúli adattovábbítás szüneteltetésére, ha ezt bizonyos helyzetekben szükségesnek tartja. Egy másik fontos változás a gyermekek személyes adatainak fokozott védelme. Az adatkezelőnek eljárást kell biztosítania a 14 éven aluli gyermek törvényes gyámjának vagy képviselőjének ellenőrzésére. Ennek a képviselőnek képesnek kell lennie arra, hogy hozzájáruljon vagy tiltakozzon személyes adatainak a gyermek nevében történő feldolgozásához.

Szaúd-Arábia PDPL-je 2023 szeptemberében lépett hatályba

A szaúd-arábiai személyes adatok védelméről szóló törvény (PDPL) 2023. szeptember 14-én lépett hatályba. Ez az adatvédelmi törvény kiemeli az érintettek egyértelmű hozzájárulásának fontosságát is, különösen az érzékeny adatok feldolgozásakor vagy direkt marketing célból. A PDPL azt is megköveteli a szervezetektől, hogy bizonyos helyzetekben, például új technológiák használatakor végezzenek adatvédelmi hatásvizsgálatot. A PDPL hatálya alá tartozó egyes szervezetek és iparágak számára fontos követelmény szigorúbb intézkedések alkalmazása az egészségügyi és hiteladatok feldolgozása során.


További finomítások és kiigazítások januárban

Januárban többek között az alábbi kiigazításokat és hibákat javították ki:
Különféle optimalizálások történtek, különösen a felhasználói élmény terén. Ez magában foglalja többek között a szolgáltatói lista, a cookie és a számlázási lista, valamint a felhasználók és felhasználói csoportok fejlesztését. Ezen kívül lehetővé vált a különböző táblázatok rendezése és a fordítási szövegek feltöltése/letöltése.
További innovációk és optimalizálások a teljes kiadási naplóban találhatók:

Kiadási napló

  • Új: Adatvédelmi szabályzat-generátor integráció
  • Adja hozzá az alapértelmezett cél leírását
  • A céloldal UX fejlesztései
  • A szállítólista UX fejlesztései
  • A cookie-lista UX fejlesztése
  • Fiók UX fejlesztései
  • A számlalista UX fejlesztései
  • Felhasználók / Felhasználói csoportok UX fejlesztések
  • Biztonsági UX fejlesztések
  • CMP Modal UX fejlesztések
  • Tervezési modális UX fejlesztések
  • Optimalizálási jelentés UX fejlesztések
  • A táblázatok rendezésének engedélyezése
  • Csoportszűrő hozzáadása a Design modalhoz
  • Legördülő keresés az alapelemben
  • A törléskor a lapozás nem frissül
  • Letöltés/feltöltés engedélyezése fordítási szövegek esetén
  • Javítsa ki a kockázati ellenőrzést a cél nélküli leíráshoz
  • Az új megjelenésben hiányoznak a közzétételi jogok
  • Integrációs utasítások UX fejlesztések

további megjegyzések

Newsletter consentmanager Juni
Új

Hírlevél 2024/06

Új kiegészítő: Adatvédelem-barát webhelyelemzés A júniusi frissítéssel az új „Webhelyelemzés” bővítmény elérhetővé válik fiókjában. Itt kombináljuk azt a két összetevőt, amiben különösen jók vagyunk: a valódi adatvédelmet és a nagyszerű jelentéskészítést. Az új, adatvédelmi kímélő weboldalelemzésünk előnye elsősorban az adatvédelemben és a rendszer egyszerűségében rejlik: Adatvédelem-barát weboldalelemzésünkkel szeretnénk egy egyszerű alternatívát kínálni az összetett elemzőrendszerekhez: […]
Dutch DPA releases Guidelines on Cookie Banners
Új

Holland DSB: Útmutató a cookie-bannerekhez és fokozott ellenőrzésekhez

A holland adatvédelmi hatóság (Autoriteit Persoonsgegevens, AP) új útmutatót tett közzé, amely leírja a cookie-bannerek tervezésének legjobb gyakorlatait, és azt, hogy mit kell kerülni az esetleges bírságok elkerülése érdekében. Amint azt 2024 februárjában bejelentették , az Adatvédelmi Hatóság több ellenőrzést fog végrehajtani annak biztosítása érdekében, hogy a webhelyek jogszerűen megszerezzék a hozzájárulást a nyomkövető cookie-khoz […]