Amerikai adatvédelem

IAB GPP: Az Egyesült Államok adatvédelmi törvényeit jogilag megfelelő módon hajtsa végre

Tegye megfelelővé webhelyét vagy alkalmazását az Egyesült Államok új adatvédelmi törvényeinek jogi követelményeivel.

  • Könnyen integrálható
  • Támogatja többek között a CCPA/CPRA-t (Kalifornia), a VCDPA-t (Virginia), a CPA-t (Colorado), az UCPA-t (Utah), a CAPDP-t (Connecticut), az Egyesült Államok nemzeti adatvédelmét stb.
  • Az új IAB GPP szabvány hivatalos támogatása
  • Beleértve a „Ne eladni”, a GPC-t és más funkciókat
  • Iratkozz be vagy Opt Out
  • Testreszabható kialakítás
  • Cookie-robot már integrálva
  • Kiterjedt tudósítás
CMP Consent Management

Már több mint 25 000 webhelynek segítettünk a GDPR, a TTDSG és az elektronikus hírközlési adatvédelem követelményeinek való megfelelésben

Ügyfeleink között megtalálhatók a világ legnagyobb weboldalai és legismertebb márkái.

… és még sok más.

Hogyan tehetem meg webhelyemet vagy alkalmazásomat az Egyesült Államok új adatvédelmi törvényeinek?

Ha vállalkozása a számos adatvédelmi törvény egyike alá esik (lásd a Törvények részt), akkor be kell tartania ezeket a törvényeket. A legtöbb államban ez azt jelenti:

  • A weboldal látogatóit/alkalmazás felhasználóit tájékoztatni kell az adatkezelés típusáról, céljáról és tartalmáról
  • A webhely látogatóinak/alkalmazásának felhasználóinak jogukban áll tiltakozni az adatkezelés ellen (leiratkozás)
  • Bizonyos esetekben a hozzájárulást az adatkezelés előtt meg kell szerezni (opt-in)
  • Különféle alapvető szabályok vonatkoznak az adatok feldolgozásának módjára, mint például az adatminimalizálás, a biztonság, az átláthatóság vagy az érzékeny adatok kezelése.

Konkrétan ez a legtöbb esetben azt jelenti: Leiratkozási megoldást kell telepíteni a webhelyen vagy az alkalmazásban annak érdekében, hogy a felhasználók megkapják a szükséges információkat és lehetővé tegyék a leiratkozást.

Consent-Lösung TTDSG-, DSGVO-/ePrivacy und CCPA-konform werden können

AZ USA ADATVÉDELMI MEGFELELŐSÉGÉRE SZÜKSÉGES

… de egyáltalán nem dolgozom fel az adatokat!?

Az egyik válasz, amit sokat hallunk az amerikai ügyfelektől, hogy valójában nem dolgoznak fel adatokat, ezért az adatvédelmi törvények nem vonatkoznak rájuk.

  • Itt fontos megjegyezni, hogy a webhelyek és alkalmazások üzemeltetői felelősek a webhelyükön vagy az alkalmazásukban feldolgozott adatokért . Ezért az adatvédelmi törvények különösen a vállalatokra vonatkoznak, ha megfelelnek az alábbi feltételek valamelyikének:

  • 1. Ha az adatokat saját céljainkra dolgozzuk fel , például nyomkövető eszközökön keresztül, mint például a Google Analytics, a Matomo, a Hotjar vagy hasonló

  • 2. Az adatok harmadik felekkel való megosztása szintén feldolgozási lépés. Az adatok megosztása például egy harmadik féltől származó beépülő modulnak a webhelybe vagy alkalmazásba történő integrálásával történik. Ez vonatkozik a YouTube-videókra, a Facebook-bővítményekre, a Google Térképre, a csevegőprogramokra vagy a fizetési szolgáltatókra, például a PayPalra

  • 3. Amikor a hirdetéseket integrálják a webhelybe vagy az alkalmazásba, az adatok automatikusan továbbításra kerülnek a hirdetőhöz . Az átvitel az adatfeldolgozás egy lépéseként értendő.

  • Míg az államok kissé eltérnek abban, hogy mikor kell beleegyezni az adatkezelésbe, gyakorlatilag minden adatvédelmi törvény megköveteli az opt-out-ot. A CCPA/CPRA esetében ezt kifejezetten meg kell valósítani egy link segítségével, amely azt mondja: „Ne adja el vagy ossza meg személyes adataimat”.

Légy megfelelő 5 lépésben

A Conventionmanager segítségével könnyedén megfelelhet a különböző amerikai adatvédelmi törvényeknek:

  • 1. Regisztráljon most ingyenesen , és aktiválja hozzájáruláskezelő fiókját
  • 2. Integrálja a hozzájáruláskezelő kódot webhelyébe a másolás és beillesztés segítségével
  • 3. Igazítsa a letiltás kialakítását kívánságaihoz
  • 4. Hozza létre és integrálja a „Ne adja el vagy ossza meg személyes adataimat” linket
  • 5. Maradjon megfelelő az automatikus frissítéseknek köszönhetően

Ügyvédek és adatvédelmi tisztviselők ajánlják

Az új szabvány IAB GPP

Tegye biztonságossá a webhelyeket az új szabványokkal: IAB GPP

Annak érdekében, hogy a weboldalon vagy az alkalmazáson belül minden integrált eszköz, bővítmény és hirdetési szolgáltató felé átláthatóan jelezzék a feliratkozást vagy leiratkozást, az IAB kidolgozta az úgynevezett IAB GPP szabványt.

  • A GPP a Global Privacy Platform rövidítése, és különféle módszereket és interfészeket határoz meg, például CMP-t (Consent Management Provider, más néven „Cookie Banner” vagy „Privacy Notice”), amelyek rögzítik és kommunikálják a hozzájárulást/feliratkozást vagy elutasítást/leiratkozást. . A szabvány nagyrészt az IAB TCF szabványon alapul, amelyet Európában évek óta sikeresen alkalmaznak, és a megjelenítők és hirdetők számára kötelezővé vált.
  • A hozzájárulásmenedzser csapata jelentős mértékben részt vett a GPP szabvány kidolgozásában, így nem meglepő, hogy a hozzájárulásmenedzser az első szolgáltató, amely az IAB GPP produktív felhasználását kínálja.
    A GPP-ről többet is találhat blogunkban .
  • Fontos: A legtöbb adatvédelmi törvény azt is megköveteli, hogy a webhelyek üzemeltetői és az alkalmazások üzemeltetői reagáljanak a „böngésző jelzéseire”. Az egyik ilyen jel a Kaliforniában előírt GPC vagy „Global Privacy Control”. A Contentmanager segítségével a webhelyeknek és az alkalmazásoknak nem kell aggódniuk a boldogságtól: A sutikimkezelő megoldás automatikusan reagál a böngésző jelzéseire, és automatikusan végrehajtja a leiratkozást.
  • Használja most a GPP-t és a GPC-t

Miért kell most megfelelni az Egyesült Államok adatvédelmi törvényeinek?

Védelem vállalkozása számára

A CCPA, VCDPA, CAPAP stb. 2023-tól lép hatályba, és végre kell hajtani. A szövetségi főügyészek ezentúl törvények alapján szabhatnak ki bírságot – ez sok esetben már meg is történt. Ne habozzon tovább, és tegye webhelyét vagy alkalmazását kompatibilissé most!

Védelem a bevételeiért

A reklámcégek 2023-ban az új IAB GPP szabványra fognak támaszkodni. Európában alig árulnak reklámot európai szabvány nélkül – az USA-ban a tendencia ugyanebbe az irányba mutat. Ha nem támogatja az IAB GPP szabványt, akkor hirdetési bevételtől esik el!

Védelem ügyfelei számára

Az ügyfelek egyre kritikusabbak, és egyre inkább megkérdőjelezik, hogyan kezelik a vállalatok az adatokat. Azok a vállalatok, amelyek nem tartják tiszteletben a magánéletüket, elveszítik hitelességüket, veszítik az ügyfeleket és az értékesítést. Mutasd meg ügyfeleidnek, hogy valóban törődnek velük!

Csak azért fizessen, amit használ

Rugalmas árképzési modellünk

A nõusolekumenedzser CMP olcsó, és rugalmas modellel is elérhető: csak azért fizet, amit használ!

alapvető

0
Végleg ingyenesen
egy webhely vagy alkalmazás
  • 5000 megtekintés / hó, beleértve
  • GDPR-kompatibilis
  • Előre elkészített tervek
  • 1 bejárás/hét
  • Támogatás: jegyek
  • további Nézet foglalható
  • IAB TCF-kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • további felhasználói fiókok

kezdők

19
Havi
egy webhely vagy alkalmazás
  • 100 000 megtekintés / hó, beleértve
  • további Nézetek:0.1  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • Testreszabható kialakítások
  • 3 bejárás/nap
  • Támogatás: jegyek
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • IAB TCF-kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • további felhasználói fiókok
Nagyon népszerű

alapértelmezett

49
Havonta legfeljebb
3 webhely vagy alkalmazás
  • 1 millió megtekintés / hó, beleértve
  • további Nézetek:0,05  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • IAB TCF-kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • Testreszabható kialakítások
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • 10 bejárás/nap
  • Támogatás: jegy és e-mail
  • további felhasználói fiókok

Ügynökség

195
Havonta legfeljebb
20 webhely vagy alkalmazás
  • 10 millió megtekintés / hó, beleértve
  • további Nézetek:0,02  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • IAB TCF-kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • Testreszabható kialakítások
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • 100 bejárás/nap
  • 10 további felhasználói fiókok
  • Támogatás: jegy, e-mail és telefon
  • Személyes fiókkezelő

Vállalkozás

Igény szerint
Havi ár egyedi megegyezés szerint
  • Bármilyen megtekintés / hónap
  • további Nézetek:0,02  / 1000
  • GDPR-kompatibilis
  • IAB TCF-kompatibilis CMP
  • IAB GPP szabvány
  • Testreszabható kialakítások
  • A/B tesztelés és optimalizálás
  • Bármilyen bejárás/nap
  • bármilyen hozzáadás. felhasználói fiókok
  • Támogatás: jegy, e-mail és telefon
  • Személyes fiókkezelő

Ezek az Egyesült Államok fontos adatvédelmi normái

Milyen adatvédelmi törvények vannak az Egyesült Államokban?

Az Egyesült Államokban székhellyel rendelkező, ott üzleti tevékenységet folytató vagy szolgáltatásokat nyújtó, illetve az Egyesült Államok állampolgáraival más módon foglalkozó cégekre valószínűleg a különféle adatvédelmi törvények valamelyike vonatkozik.

  • Sok más országtól eltérően az USA-ban az adatvédelmi törvényeket állami szinten szabályozzák – amíg nincs nemzeti adatvédelmi törvény. A vállalatoknak ezért ellenőrizniük kell, hogy vonatkoznak-e rájuk a szövetségi törvények, vagy ha igen, mely törvények. Konkrétan ezek lehetnek:
  • CCPA / CPRA – Kalifornia

    A CCPA a California Consumer Privacy Act rövidítése, és 2019-ben léptették életbe. Ez különösen érvényes Kaliforniában vagy kaliforniai lakosokkal kapcsolatban. A CCPA „frissítése” a CPRA vagy a California Privacy Rights Act. A CPRA értelmében bizonyos előírásokat pontosítanak és szigorítanak.

  • VCDPA – Virginia

    A VCDPA a Virginia Consumer Data Protection Act rövidítése, és a Virginia államban üzleti tevékenységet folytató vagy az állam lakosait kiszolgáló vállalatokra utal. A VCDPA 2023. január 1-től „hatályos” lesz – azaz legkésőbb ettől az időponttól kell a cégeknek bevezetniük.

  • CPA – Colorado

    A CPA vagy a Colorado Privacy Act Colorado állam adatvédelmi törvénye. A virginiai VCDPA-hoz hasonlóan ez a törvény 2023. január 1-től hatályos, és a Coloradóban található vagy az állam lakosaitól származó adatokat feldolgozó vállalatoknak kell végrehajtaniuk.

  • UCPA-Utah

    Az Egyesült Államok nyugati részén található Utah állam adatvédelmi törvényét UCPA-nak vagy Utah Consumer Privacy Act-nek nevezik. A két fent említett törvénnyel ellentétben az UCPA csak 2023. december 31-én lép hatályba. Ez a törvény minden olyan céget is érint, amely bizonyos mennyiségű (itt évi 100 ezret) adatot dolgoz fel az állam polgáraitól.

  • CAPDP – Connecticut

    A CAPDP (néha a CTPDP is) a Connecticut Act Concerning Personal Data Privacy rövidítése, amely Connecticut állam szövetségi adatvédelmi törvénye. A törvény 2023. július 1-jén lép hatályba, és azokat a vállalatokat érinti, amelyek Connecticut államban találhatók, ott üzleti tevékenységet folytatnak, vagy az ott lakókkal kapcsolatos információkat dolgoznak fel.

  • Az Egyesült Államok nemzeti adatvédelme

    A fent említett törvényeken kívül számos más államban is készülnek saját törvények – ezek egy része már 2023-ban várható. Ezen túlmenően az egyesült államokbeli országos szintű adatvédelmi szabályozások eltérő megközelítései is léteznek.

Gyakran Ismételt Kérdések

Nem biztos benne, hogy szüksége van-e CMP-re?

A GDPR, a CMP és a beleegyezéshez hasonló dolgokban való segítségnyújtás érdekében összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket.

A törvény 2023. július 1-jén lép hatályba

A CAPDP (néha a CTPDP is) a Connecticut Act Concerning Personal Data Privacy rövidítése.

Az UCPA 2023. december 31-én lép hatályba.

Utah Consumer Privacy Act.

A CPA 2023. január 1-től hatályos.

Colorado Privacy Act.

A VCDPA 2023. január 1-től hatályos.

A VCDPA a Virginia Consumer Data Protection Act rövidítése.

Igen. A szövetségi ügyész már szorgalmasan osztogatja a pénzbírságokat. Az eddigi legkiemelkedőbb ügy a Sephora ügye, 1,2 millió USD bírsággal.

A törvények már hatályba is léptek.

Kaliforniai adatvédelmi törvény

California Consumer Privacy Act

Felhívjuk figyelmét, hogy nem tudunk jogi tanácsot adni. A GYIK egyes pontjai idővel változhatnak, vagy a bíróságok eltérően értelmezhetik azokat. Ezért mindig konzultáljon ügyvédével!