Tábornok, Új

consentmanager Tool Spotlight: Integrációs lehetőségek a CMP irányítópultján


Az e havi Tool Spotlight-ban közelebbről megvizsgáljuk azokat az integrációs funkciókat, amelyeket consentmanager CMP irányítópultján talál. Ezek consentmanager és a megfelelő eszközök közötti kiterjesztett fejlesztési munkának az eredménye, ami azt jelenti, hogy lehetőséget kínálunk felhasználóinknak, hogy egy egyszerű kattintással aktiválják az integrációt közvetlenül a CMP irányítópultján.

A legújabb lehetőségek közé tartozik a Google Consent Mode v2 integrációja, a Digital Services Act új Transparency Layer opciója és más integrációs lehetőségek, például az IAB TCF 2.2. Platformunk azonban számos olyan eszközt és platformot támogat, amelyek nem szerepelnek ebben a bejegyzésben. Az összes támogatott eszköz és platform megtekintéséhez kövesse ezt a linket:
consentmanager támogatott platformok és eszközök

→ Itt talál részletes utasításokat consentmanager integrálására különféle tartalomkezelő rendszerekkel (CMS), e-kereskedelmi platformokkal, címkekezelő szoftverekkel és alkalmazásintegrációkkal:
Integráció CMS-en vagy üzletrendszeren keresztül
Integráció címkekezelő szoftverrel
Integráció az alkalmazásba

Bemutatjuk továbbá a speciális testreszabási lehetőségeket, amelyek lehetővé teszik webhelye adatvédelmi beállításainak finomítását.

Ahol megtalálható az integrációs terület

Az integrációs terület eléréséhez először lépjen a CMP irányítópultjára. Miután bejelentkezett fiókjába, lépjen a „CMP-k” menübe, amely az irányítópult bal oldalán található. Innen válassza az „Integrációk” lehetőséget, és megtalálja a konfigurálható opciók átfogó listáját.

A következő integrációkat kínáljuk különféle eszközökkel Consent Mode :

  • Vályogtégla
  • etracker
  • Facebook Meta
  • Giosg
  • Google Consent Mode v2
  • Google korlátozott hirdetések
  • Hubspot követés
  • Matomo követés
  • Piwik követés
  • Piano Tracking
  • Shopify hozzájárulás

Egy kattintással aktiválja a konfigurációt, így az egyes eszközök a felhasználói adatokat a webhely látogatói által megadott preferenciák szerint dolgozzák fel a cookie-banneren vagy a cookie-értesítésen keresztül. Ez biztosítja, hogy webhelye kezelje és módosítsa a harmadik féltől származó szolgáltatások funkcióit, hogy azok megfeleljenek a felhasználók konkrét hozzájárulási preferenciáinak.

Integráció az IAB TCF v2.2-vel

Az Európai Unióban (EU) és világszerte működő megjelenítők és hirdetők számára az Interactive Advertising Bureau (IAB) Átláthatósági és Beleegyezési Keretrendszere (TCF) fontos keretet jelent a személyre szabott hirdetések hatékony, a felhasználók hozzájárulásával összhangban történő elhelyezéséhez, és így biztosítva a hirdetési forrásaikat. jövedelem. A keretrendszert folyamatosan frissíti az átláthatósági és hozzájárulási keretrendszer (TCF) irányítócsoportja. A legfontosabb változásokat itt követheti nyomon.

A Consent Management Platform (CMP) segítségével egyetlen kattintással aktiválhatja az IAB TCF 2.2 legújabb verzióját irányítópultunk integrációs részében. Ezenkívül consentmanager felhasználói kiválaszthatják az IAB TCF keretrendszerének támogatását különböző régiókban, beleértve az európai régiót, a kanadai verziót, az Egyesült Államok nemzeti adatvédelmi verzióját és a Global Privacy Platform (GPP) Kalifornia, Colorado és Connecticut verzióit. Virginia és az IAB Limited Service Provider Agreement (LSPA).

Több integráció

A digitális szolgáltatásokról szóló törvény (DSA) követelményeinek teljesítése érdekében, amelyről itt tudhat meg többet, CMP-nk mostantól egy DSA átláthatósági réteget kínál, amelyet az irányítópultjáról aktiválhat.

Egy másik további integráció, amely fontos a digitális hirdetési környezetben, az AdChoices aktiválásának lehetősége. Az AdChoices ikon egy önszabályozó program része, amelynek célja, hogy a felhasználók jobban megértsék és irányítsák az online viselkedésükre szabott hirdetéseket. Az ikonra kattintva a felhasználó elmagyarázza, miért lát egy adott hirdetést, majd lehetősége van leiratkozni erről a célzott hirdetésről. Ezt a programot a Digital Advertising Alliance (DAA) kezdeményezte elsősorban az Egyesült Államokban és Kanadában. Hasonló kezdeményezések vannak Európában az Európai Interaktív Digitális Reklámszövetség (EDAA) részeként.

Széleskörű integrációs lehetőségeink biztosítják, hogy webhelye vagy alkalmazása megfeleljen a legmagasabb adatvédelmi szabványoknak. Regisztráljon most ingyenesen, és ellenőrizze webhelyén a cookie-kat a weboldal cookie-robotjával !


további megjegyzések

New regulations US 2024
Jobb

Az Egyesült Államok új adatvédelmi törvényei 2024-ben lépnek hatályba: Frissítse az Egyesült Államokra jellemző adatvédelmi beállításait

Az Egyesült Államokban 2024 második felében új adatvédelmi törvények lépnek hatályba – Floridában, Texasban, Oregonban és Montanában . Az ezekben az államokban működő vagy ügyfeleikkel rendelkező vállalatoknak felül kell vizsgálniuk adatvédelmi gyakorlatukat, hogy biztosítsák az új adatvédelmi törvényeknek való megfelelést. A folyamat megkönnyítése érdekében ebben a cikkben először elmagyarázzuk, hogy az irányítópulton hol találhatók az […]
Új

Hírlevél 2024/03

ÚJ: Whistleblower Tool Örömmel jelentjük be új bejelentő szoftverünk megjelenését. A szoftvert úgy fejlesztették ki, hogy megfeleljen az EU Whistleblowing Irányelv követelményeinek. Szoftverünk most egyszerű és biztonságos módot kínál alkalmazottai számára aggodalmak bejelentésére. A visszaélést bejelentő személyek egyszerűen és névtelenül nyújthatják be jelentéseiket a webhelyén található űrlap segítségével, amely egy egyszerű kóddal van beágyazva. A […]